תיקון ושיפוץ חלונות

באזור הקריות, בעיקר בשעות הערב, רמת זיהום האוויר עולה ואיתו גם מגיעים ריחות נוראיים. לכן, חשוב לעשות תיקון ושיפוץ חלונות בקריות כדי לאטום את הבית בצורה ראויה. תהליך זה חשוב בפרט לחולי אסתמה!



חלונות נועדו להעניק לנו אפשרות ליהנות מאור טבעי במהלך שעות היום כך שייכנס לתוך הבית ויאיר אותו כדי שלא נצטרך להשתמש בחשמל. מדוע לא לעשות חור רגיל בקיר? זאת מכיוון שצריך לחסום את הכניסה של גשמים, רוחות וכדומה. בנוסף, החלונות עוזרים למנוע כניסה של זיהום אוויר, בין היתר.

באזור כמו הקריות יש לעתים רמה גבוהה של זיהום אוויר, ואפשר להרגיש את זה באוויר; בשעות מסוימות, בעיקר בערב, יש באוויר ריח לא נעים בעקבות העשן של בתי הזיקוק. במצבים כאלו, טוב שיש בבית חלונות, ובפרט אם יש בעיות אסתמה. אבל האם החלונות תקינים וטובים מספיק כדי לחסום את הכניסה של הזיהום והריח הנורא?

בדיקת חלונות בקריות היא פעולה שצריך לבצע אותה על בסיס קבוע. בבדיקה צריך לבדוק קודם כל האם המסגרת של החלון יושבת נכון ואין רווח כלשהו בינה לבין הקיר שבעקבותיו אוויר מצליח לחדור פנימה ואוויר פנימי בורח החוצה. כמו כן, צריך לבדוק את נקודת המפגש של הדלת עם הסגירה ואת נקודת המפגש של כל דלתות החלון, במידה והחלון מורכב משתי דלתות או יותר, ולבדוק שגם שם יש רמת איטום מושלמת בעת הסגירה.

בכל עת שיש תקלה, ניתן למצוא אנשים שחלונות הם ההתמחות שלהם והם יכולים לתת שירות של תיקון חלונות בקריות. חלקם גם יכולים להחליף את החלונות הישנים בחלונות חדשים והרבה יותר טובים.



מתי הגיע הזמן להחליף חלונות?

פירוק חלונות ישנים והתקנה של חלונות חדשים היא לא דבר זול. מדובר בעבודה שכרוכה בעלות של כמה אלפי שקלים לפחות, והמחיר כמובן משתנה בהתאם לאיכות החומרים של החלון. כמו כן, אם רוצים להוסיף תריסים ו/או רשתות, המחיר עולה בסכום לא מבוטל.

אבל כשהחלונות רעועים ודופקים בגלל הרוחות, וכאשר התריסים ישנים והרשתות קרועות, בהחלט ראוי להשקיע את הסכום הנדרש כדי לחדש הכל ולזכות סוף כל סוף בחלונות שעושים את העבודה כמו שצריך, חלונות חזקים ויציבים שאין כל אפשרות לזיהום להיכנס דרכם.


כמובן שיש חשיבות גדולה לבעל המקצוע שבוחרים ואיכות העבודה שלו. כאשר העבודה לא נעשית בצורה הטובה ביותר, אוויר נקי יברח החוצה וזיהום ייכנס פנימה.