התקנת תריסים

התקנת תריסים בקריות תאפשר לכם לווסת את האור הטבעי שנכנס לתוך הבית ולהחשיך מעט את הבית ואפילו להחשיכו לגמרי לגמרי. הנה מידע בנושא, כולל בחירת סוג התריסים ובחירת בעל המקצוע המתאים.

כל חלון צריך לכלול זכוכית, רשתות ותריסים. כל אלו יחד מציעים את השימוש הטוב ביותר, וכל אחד מאלו הוא בעל חשיבות רבה.



באשר לתריסים, מדובר בחלק שבעזרתו אנחנו יכולים לשלוט על כמות האור שנכנסת אל תוך הבית. אנחנו יכולים להרים או לפתוח (תלוי בסוג התריסים) את התריסים לגמרי, וכך לתת לאור טבעי להיכנס במלואו, ואנחנו יכולים גם לסגור או להוריד אותם כדי להחשיך את החדר. יש גם אפשרות של וויסות האור, כך שהבית יהיה מעט חשוך אך לא לגמרי. משום כך, הם חשובים מאוד ולכן צריך לשמור עליהם היטב.

בחירת תריסים חדשים

רכישה והתקנה של תריסים בקריות היא דבר פשוט, ולא קשה למצוא בעל מקצוע שיכול לבצע את העבודה. אבל, חשוב לבחור את הסוג הנכון, וכאן הכל עניין של נוחות וטעם אישי- התריסים הישנים שנפתחים ונסגרים באופן ידני עם וו פשוט יכולים להיות נוחים מאוד, אבל התריסים שנפתחים ונסגרים בצורה אנכית פופולאריים יותר בשל העובדה שהם יכולים להיות גם חשמליים.

יתרון בולט של התריסים הפשוטים הוא המגוון הרחב של העיצובים שאפשר למצוא, חלקם יכולים לתת לבית מראה עתיק ומיוחד. אבל אולי זה לא משתלב עם העיצוב של הבית שלכם; אולי דווקא התריסים המודרניים הם הבחירה הנכונה. אם אתם מתכננים למכור או להשכיר את הבית, בהחלט כדאי לקחת בחשבון את מידת הפופולריות של כל סוג ולבחור התקנה של תריסים בקריות בהתאם.



תריס גלילה

תריס גלילה הפך להיות הנפוץ ביותר כיום, ואפשר לראות אותו כמעט בכל בנייה חדשה. היתרון שלו הוא האופן שבו הוא בנוי- גוף אחד שלם וחזק מאוד. זאת בניגוד לתריסים הפשוטים שהחיבור של אחד מהם – או כמה מהם בעת ובעונה אחת – יכול בקלות להיהרס וצריך לתקן אותו.

תריס גלילה יכול להיות מופעל ידנית והוא יכול להיות מופעל בלחיצת כפתור. בכל אחד מאלה התריס יכול להיתקע (בתריס החשמלי הבעיה היא בחשמל), אבל התיקון הוא פשוט מאוד ומתבצע במהירות.

בחירת המתקין המתאים

כדי שהחלון יהיה לא רק שימושי אלא גם בטיחותי, חשוב לבחור מתקין מקצועי ומנוסה. כמובן שיש לשים לב לשירות שהוא מציע, גם לאחר ההתקנה במידה ויש תקלות.