תריסי אלומיניום – עידן חדש של חלונות

תריסי אלומיניום הם הסוג החדיש והטוב ביותר של תריסים. אם אתם רוצים ליהנות מתריסים איכותיים שימשו אתכם לאורך זמן, הם הבחירה הנכונה. הנה כמה מילים על התריסים שישנו את עולמכם.

החלונות נוצרו כדי שנוכל לראות מה קורה בחוץ וגם להכניס פנימה אור טבעי מבחוץ, ובו זמנית נוכל למנוע כניסה של רעשים, רוחות, גשמים ועוד. לאחר שהומצאו החלונות, הגיעו התריסים שיש להם תפקיד בעל חשיבות רבה- להחשיך או להאיר את הבית בכל מידה שנרצה במהלך שעות היום. למשל, אם השמש נמצאת בדיוק מול החלון שלנו בשעת הזריחה או השקיעה, והיא מסנוורת אותנו, נוכל לסגור את התריסים.

אם כן, תריסים מגנים על פתחי הבית מפני מזג האוויר, נותנים לנו צל ומאפשרים לנו גם להאיר את הבית אם נרצה, לאורך כל שעות היום.

היום אפשר למצוא תריסים מסוגים שונים, חלקם עשויים עץ וחלקם עשויים פלסטיק קשיח. עד לא מזמן, שני אלו הצליחו לתת לנו את המענה הנדרש, אבל אנחנו הרי לא ידענו שיכול להיות יותר טוב מזה. ובכן, חלונות אלומיניום בצפון כאן כדי להראות לנו שתמיד יכול להיות טוב יותר, והם הלהיט החדש בתחום החלונות.

אלומיניום הוא חומר השייך למשפחת הברזל. זהו חומר עמיד ובו זמנית גם קל. שלא כמו מתכות אחרות, את האלומיניום אפשר לעבד בקלות רבה ולהתאים אותו לפריטים שונים. הוא יכול להתאים למראה המיושן והעתיק ולמראה המודרני כאחד, לפי טעם אישי של הלקוח.

תריסי אלומיניום הם המבוקשים ביותר כיום, מהסיבה שהמחיר שלהם הוא לא גבוה מדי. בנוסף, יש לציין את הטכנולוגיה שמאפשרת ליצור תריסים מאלומיניום שנראים כמו עץ, כך שזוכים ביתרונות העמידות והקלות של האלומיניום ובמקביל גם במראה הטבעי של העץ.

האלומיניום מאפשר ליצור תריסים שהם לא רק בעלי יכולת אטימות גבוהה ומעניקים צל אופטימלי לפי צורך, הם גם עוזרים למנוע בצורה הטובה ביותר חדירה של גשמים, רוחות וכדומה- סיטואציה שמתרחשת בהרבה בתים במהלך חודשי החורף הסוערים.

אך כמובן שאין זה עניין זול להחליף את כל התריסים בבית, ולכן בהרבה בתים תראו שחלק מהתריסים הם אלומיניום והשאר הם מהסוג הפשוט. בהמשך הזמן, כל החלונות יהיו עם תריסים מאלומיניום.

אז למה אתם מחכים? גם אתם יכולים להתקין את התריסים הטובים ביותר בבית שלכם; אם לא את כולם בבת-אחת, אז חלון אחד כל זמן מה, בהתאם לתקציב שלכם.