תיקון והחלפת תריסים

הנדלן בתל אביב הוא היקר ביותר בשל הביקוש הגדול, ולכן הרבה בעלי נכסים בוחרים לשפץ אותם כדי לדרוש שכר דירה עוד יותר גבוה. בין השאר, הם צריכים שירות תיקון או החלפה של התריסים.

בשל הביקוש הגדול לנדלן בתל אביב, ובפרט במרכז העיר, שכר הדירה עבור דירות או בתים פרטיים והן עבור משרדים וחנויות הוא הגבוה ביותר. ככל שהנכס אסתטי וחדיש יותר, כך הביקוש גדל. בשל כך, מספר רב של בעלי נכסים בוחרים לשפץ את הנכסים שבבעלותם על מנת שיוכלו לדרוש שכר דירה עוד יותר גבוה. אחד הדברים שמקבלים דגש בעת השיפוץ הוא התריסים, ולכן יש דרישה גבוהה לשירותי החלפת או תיקון תריסים.

תיקון תריסים בחיפה הוא שירות מבוקש בעיקר בנכסים ישנים, כאשר ישנם תריסים ישנים שיש בהם תקלה, למשל שלבים שבורים או כאלו שיצאו ממקומם, רצועה שנקרעה או מנגנון שהשתבש. בשל המחיר הגבוה של החלפת תריסים, לא כולם מעוניינים לעשות זאת, אך בשל החשיבות של התריסים, הם מבצעים תיקון שיחזיר אותם למצבם הקודם.

לצד תיקון תריסים תל אביב יש גם את שירות ההחלפה, כלומר פירוק התריסים הישנים והתקנה של תריסים חדשים. את השירות הזה מזמינים כל בעלי הנכסים שרוצים לשדרג את המראה של הנכסים שלהם ולהפוך אותם מנכסים ישנים לנכסים חדישים שהרבה יותר כיף לגור בהם. ההחלפה יכולה להתייחס לסוג התריס או לחומר שממנו הוא עשוי. לדוגמא, ניתן לפרק תריס ידני שכולל שלבי פלסטיק ולהתקין במקומו תריס גלילה חדיש, ואפשר להחליף את התריס החדיש הקיים בכזה שעשוי מחומר חזק ועמיד יותר (נכון להיום, האלומיניום הוא החומר המועדף והטוב ביותר).

כמה זה עולה והאם זה משתלם?

העלויות של התיקון והעלויות של ההחלפה הן כמובן שונות זו מזו. לרוב, הרבה יותר זול לתקן מאשר להחליף. עם זאת, במידה ורוצים להגדיל את הביקוש לנכס ולדרוש שכר דירה גבוה יותר, החלפת התריס יכולה להיות משתלמת לטווח הרחוק.

עלות עבור תיקון של תריס גלילה ידני יכולה להיות בערך 250 ₪. עבור התקנת מנגנון חשמלי לתריס קייס תשלמו בערך 1200 ₪.


אם כן, נראה שמדובר במחירים סבירים, וכאמור, ההשקעה בתריסים היא משתלמת לטווח הרחוק. תוך חצי חודש בערך לאחר שמוצאים דיירים חדשים עלות התיקון או השדרוג של התריס מכסה את עצמה.